Lästa böcker 2009

10.

9. Vita röda rosen -  Mariette Glodeck

8. Volvo Lastvagnar - Erlend Loe

7. Breaking Dawn - Stephenie Meyers (Bok nr 4 i Twilightsagan)

6. Dead until Dark - Charlaine Harris (Bok nr 1 i serien om Sookie Stackhouse,  som TV-serien True Blood baseras på)

5. Storm Front - Jim Butcher (Bok nr 1 i The Dresden files-serien)

4. The Dreamworld of a Shopoholic - Sophie Kinsella

3. Eye of the World - Robert Jordan (Bok nr 1 i Wheel of Time-serien)

2. Phonephucker - Tanja Suhinina

1. Berättelsen om O - Pauline Réage

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej..jag gillar verkligen din blogg, den har klass och ett djup som de flesta bloggar inte har (som min t.ex) och så känner jag mig ärad att du lagt till mig som en länk... Ha det bäst så ses vi i skolan....Chao!

2009-01-24 @ 21:58:57
URL: http://perssonsas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar du ingen annan?

2009-03-15 @ 21:54:45
Postat av: Anonym

Persson har en blogg! Mitt liv är komplett.

2009-05-01 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0