Dålig på bilder...

Tänkte lägga upp lite bilder på mina senaste projekt imorgon, för idag har jag helt enkelt inte haft lust. Man blir alltid lite lätt avslagen efter tentor, så vi har väl förklaringen där. Jag längtar till det fina vädret igen. Vill ut och sola mig!

Har just stickat klart den andra av maj månads pulsvärmare - Annefödder. Är inte medlem än, men anmälde mig igår när de hade ett extraintag. Ska bli kul att vara med och sticka pulsvärmare!

Nej, nu ska jag börja på ett par antar till sambon!

Kommentarer
Postat av: teresa

Hoppas din examination gick bra - längtar tillbaka till studietiden när jag läser din blogg!!
Pulsvärmarna Annefödder kollade jag nu - de var ju urfina! Hoppas dina blir bra. Och den finska mössan också. Visa gärna bilder...

2008-05-07 @ 14:49:33
URL: http://bohusstickan.blogspot.com
Postat av: Eva

Välkommen till Mudd-klubben ! kul att du anm.dej.
Jag har äntligen fått rätsida på
Candl Flame beskrivningen.

2008-05-07 @ 21:33:51
URL: http://urmoderns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0