Mamma!

Har inte bloggat på ett tag. Dels har det varit mycket i skolan och så har den största tragedin någonsin i mitt liv inträffat. Mamma har gått bort. Hon somnade in 24/5-08. Som tur var gick allting fort och hon slapp lida eller ligga sjuk innan, men det var alldeles för tidigt. Saknar dig mamma; du var mitt allt!

Så nu har alla planer för sommaren ändrats. Bor nere i Skåne hos pappa i sommar istället för en Norrlandssommar i Umeå. Ska jobba på samma ålderdomshem som tidigare somrar, vilket känns ganska skönt. Har stickat en del pulsvärmare, eftersom släkten har beställt. Lägger upp bilder senare. Ska försöka låna en kamera av brodern min eftersom det inte var riktigt prioriterat att ta med en kamera när man slängde sig på första bästa plan till Skåne.

Har fått reda på vem min hemlis är! Ska bli roligt, nu med tanke på all sorg. Längtar tills jag får paket av min hemlis...

Återkommer senare idag, förhoppningsvis med bilder på maj månads pulsvärmare i pulsklubben. De har varit klara en i början av maj, men jag har segat med att lägga upp bilder!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: teresa

Nej, men så förfärligt sorgligt! Livet är ju skört och kan inte planeras. Stackars lilla du, så ung som du är. Hoppas ändå att du kan få en fin sommar!

2008-06-03 @ 14:39:36
URL: http://bohusstickan.bohusstickan.com
Postat av: Annelie

Beklagar din stora förlust! I sin nypåkomna sorg kan man inte föreställa sig att den ska lätta, det tar tid, men det gör den, jag lovar. Sen får man gotta sig åt kära minnen och fortsätta bära med sig sin älskade anhöriga inom sig.

Ha det så gott du kan.

2008-06-04 @ 10:14:15
URL: http://konststycket.blogspot.com
Postat av: Amina

Puss pa dig kajsa. Du ar fin.

2008-07-05 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0