Dagens plan...

Fortfarande lite småont i magen, men det känns ju inte på långa vägar som i söndags. Skönt att det är helg, två dagar att vila upp sig på! Ska försöka sätta mig med lite protetik och endodonti idag. Har snart tenta i de båda ämnena, så det behövs lite plugg.

Var faktiskt sugen på lite frukost i morse. Har inte haft någon matlust tidigare, till och med mått illa av tanken på mat, men idag så var tanken på en knäckemacka väldigt lockande. Kaffe och knäckemacka måste vara den bästa frukostkombinationen som finns...! ;-)

Nej, nu ska jag sätta mig med böckerna en stund. Läser jag riktigt duktigt så ska jag sticka ikväll - håller på med mitt största projekt någonsin - en tröja! Mönstret är från www.garnstudio.com och jag stickar den i dimblått. Får se hur det blir...

Ses...
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kul att du hittade till min blogg. Stickorna harmony har jag köpt via en bekants svärsom som är amerikan. Vet att denna adress från UK säljer till sverige http://www.getknitted.com/acatalog/Options_Harmony_Interchangable_Needles.html
Trevliga stickstunder och hoppas studierna går bra. Jag blev klar sjuksköterska i januari i år.

2008-04-04 @ 13:12:33
URL: http://www.leftknitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0