Stor dag imorgon!

Imorgon är det dags för den fruktade stadieexaminationen. Då får man visa vad man går för när det gäller att terapiplanera, bedöma och teoretiskt behandla en patient. Situationen är lite läskig, eftersom man inte vet vad det innebär eller hur det går till. Man får göra sitt bästa och hoppas att det räcker till...

På tal om något helt annat... En klasskompis hade en så söt mössa i vintras som hennes mamma hade stickat. Jag var nyfiken på vilket garn det var, men sen glömdes det bort, i alla fall av mig. Idag så kom hon med en liten påse till mig med ett nystan som hon köpt till mig när hon hemma i Finland över valborg. Så gulligt av henne, eller hur!? Så nu ska det stickas mössa till helgen... Lägger in en bild på garnet imorgon. Jag köpte även lite garn i stan i lördags, till pulsvärmare som jag fick mönster på av Urmodern. Lägger upp bild på det imorgon också.

Vad har ni hittat på idag?

Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Det var snällt av henne :) Jag kanske ska ta tag i de där sockorna som jag började med men som aldrig blev klara. Fast jag lär ju inte behöva dem än på ett tag i alla fall :P

2008-05-05 @ 22:27:53
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0