Paket!

Har varit dålig på att uppdatera bloggen, så nu är det väl dags. Min älskade sambo har fotograferat och mailat mig bilder på hemlispaket nr 2 och Mixa & Matcha-paketet. Längtar tills jag får klämma på alla nystan... ;)

I Hemlispaketet nr 2 fanns det en härva Visjö karamell :D, Simply knitting, mitt favoritchoklad och krämer! *Lycklig*




I maxa&matchapaketet fanns det en massa härligt garn (redogör närmare när jag har varit och klämt), en pocketbok som jag har velat läsa, stickor, mönster och choklad... Tror det gömmer sig något mer i papperspåsen, men det får bli en överraskning tills jag kommer upp! Tack så hemskt mycket, Lotta! Hoppas du blir glad för ditt paket också...





Det har inte blivit så mycket stickning på sistone eftersom jag just nu slukar en massa böcker. Har lite boktips att komma med, men det får vi ta imorgon, för nu är det snart läggdags...

Sov gott!


 

Kommentarer
Postat av: Tant Kofta

Hej!

Hoppas att du gillar garnerna när du kommit hem och klämt lite. Paketet från dig kom idag och det var så roligt att packa upp det. Jag är glad för allting. Särskilt för härvan med det tunna alpackagarnet. Färgen är underbar. Ska bli kul att prova addistickor, det har jag inte gjort förut.

Ha det gott hälsar Lotta

2008-08-06 @ 21:44:15
URL: http://tantkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0