Snart bär det nerför...

Imorgon ska jag och pappa köra tillbaka ner mot Skåne efter fyra härliga dagar i Umeå. Vi ska övernatta hos syster Å i Stockholm och förhoppningsvis hinna med lite shopping... Ska leta efter en lämplig hemlispresent där! ;) Fick en kommentar från min hemlis igår - gissa om jag blev glad! Längtar tills paketet dimper ner i brevlådan. Sambon får skicka ner det till mig i Skåne, för jag kan inte hålla mig tills juli.

Jag kommer att sakna sambon väldigt mycket. Det dröjer hela 5 veckor innan han kommer ner till mig. Dock hade det varit fel att lämna pappa och resten av familjen ensamma i en sån här jobbig tid. Som tur är har jag världens mest förstående sambo - älskar dig, T!

Kramar från Kajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paket på väg!! :-)

2008-06-16 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0