Nu är det dags att sussa...

Idag har det inte blivit mycket bloggande, har haft annat för mig dock! Städat och fejat och stickat. Har börjat på ett nytt stickprojekt. Jag testar skuggstickning på en halsduk till min brorsdotter. Hon älskar dödskallar så det blir en svart och vit halsduk med en dödskalle på.

Skuggstickning innebär att om man tittar ovanifrån på stickningen så ser man bara ränder, men från en anna vinkel träder ett motiv fram. Riktigt roligt sätt att sticka på, går ganska fort också! Lägger ut bilder på pågående projekt imorgon för er som är nyfikna.

Har fastnat lite i min tröjstickning... Förstår inte en punkt i mönstret, men går in på det imorgon för nu vill jag sova!

Nattinatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0